2013. nov. 2.

Vallomás 4.: Duran Duran - Wild Boys

Az egyik legnehezebb vallomás következik... Bár bűnöm tárgya 1984-ben jelent meg, én valamikor 1985 végén láttam először a videoklipet egy általános iskolai barátomnál. Nagyon tetszett a képi megjelenése, az apokaliptikus Mad Max-et idéző látvány. A zene is azonnal megragadott: a szaggatott, be-be "visító" szintetizátor, a jellegzetes basszus, zörejek, effektek és persze a Simon Le Bon vokálja is tökéletes.
Alapvetően nem is lenne azzal gond, hogy tetszett ez a Duran Duran dal, főleg hogy egyetlen más dal sem ért el nálam ilyen mértékű sikert.
A gond az volt, hogy 1986-ban elkapott a Depeche Mode...

Így évekig cipeltem a terhet magamban, miszerint nekem tetszik egy Duran Duran dal!!!!
Miért volt ez gond Mode-osként??!!!
Mert ez olyan, mintha Újpest szurkolóként azt mondtam, gondoltam volna, hogy ez a Lipcsei nem is olyan rossz focista, ráadásul eléggé jóképű srác...