2010. okt. 17.

Leæther Strip koncert - Gyorsértékelés

Túl vagyunk/vagyok rajta... Még kell egy kis idő, hogy feldolgozzam és objektíven tudjam értékelni a tegnapi koncertet.
Nagyon izgultam, aggódtam, hogy mindenki azt kapja-e amit vár. Bizonytalan voltam, mert felmerült bennem: lehet, hogy csak nekem fontos ez a dán egyszemélyes projekt.
Mi lesz, ha kevesen lesznek?
Mi lesz, ha Claus nem "kapja el a fonalat"?
Ilyen és ezekhez hasonló kérdések vetődöttek fel bennem az elmúlt napokban.
Gyors, nem reprezentatív "exit-poll" alapján azt mondhatom, hogy elégedettek voltak a old-school EBM stílus iránt elkötelezett válaszadók, akik egyöntetűen azt mondták, hogy nagyon energikus előadás szem- és fültanúi voltak.

Persze voltak kisebb gondok: csúszás a koncertprogramban, kisebb technikai bonyodalmak, de talán nem állok messze az igazságtól hogy sikeres, mindenki számára emlékezetes koncert volt.
Gyorsérteklésre azért mindenképpen vállalkozok:
- A koncerthelyszínnek megfelelően, teltház közeli nagyságrendben jelentek meg az alternatív elektronikus zenét kedvelők.
- Bár a Leæther Strip későn - hajnali fél egykor - kezdett, nagyon kevesen mentek el az Front Line Assebly utáni "átállás" során.
- Ahogy megtudtam ma Claustól, kisebb gyomorrontással küzdött, de  így sem lehetett panasz a teljesítményére.
- Közönség jelentős része teljes energiával, maximális fokozaton tombolta végig a koncertet.
A következő napokban több szempontból is szeretnék visszatekinteni a koncertre, értékelni az eseményeket.