2011. jún. 5.

Rummelsnuff – Kino Karlshorst

Rummelsnuff Kino Karlshorst lemeze több szempontból is érdekes kiadvány. Az Out Of Line kiadó sajátos hibridként jelentette meg: alapvetően a Brüder címre hallgató EP és egy gyűjteményes - a korábbi albumokhoz készült videókat tartalmazó - DVD kiadvány ötvözete. Tovább fokozza bizonytalanságot az, hogy Roger Baptist projektjének zenei stílusát továbbra is lehetetlen meghatározni. Ez már a Sender Karlshorst albumnál sem sikerült nekem, de amíg ott legalább szórakoztatónak tartottam egyes dalokat, addig az EP-n - a Brüderen kívül - nincs olyan momentum ami az én érdeklődésemet komolyabban felkeltette volna.

A Brüder kislemez/klip még befogadható, de ahogy írtam korábban,  nem lehet eldönteni, hogy komolyan gondolja-e, vagy éppen kifigurázza az industrial zene fétisét és az EBM-ben (is) megjelenő heroizmus, bajtársiasság gondolatkörét.

Először még érdekes volt ez a kaotikus, már-már elmebeteg vizuális és audio kavalkád, de zeneileg nagyon-nagyon távol van az én ízlésemtől. A DVD miatt kapta ezt a pontszámot, mert annak tartalmát azért egyszer mindenkinek látnia kell...
ATWEMRS: 3