2011. ápr. 28.

Közvélemény-kutatás: Várva-várt koncertek

Néhány hete indítottam útjára az első szavazást a blogon. Arra voltam kíváncsi, hogy melyik előadó hazai koncertjére vágynak a blog látogatói leginkább.
Szerencsére az elmúlt és az idei év bővelkedik hazai koncertekben, egyre többen tudnak elmenni a német fesztiválokra, de talán így is érdemes átgondolni, hogy ki, kik azok akiket még szívesen látnánk hazánkban.
A felmérés egyáltalán nem reprezentatív mert:
  • önkényesen jelöltem ki 7 előadót, lehetett volna sokkal többet is...
  • "mindössze" 37 szavazat érkezett be
Bár nem reprezentatív, de mégis levonok belőle következtetéseket (  :)   ), mert:
  • Miközben 37 szavazatt érkezett be, addig 39 ember "lájkolta" eddig a blogot, tehát a blog olvasói elhivatottak, véleményük alkalmas arra, hogy általános következtetéseket vonjak le. :)
  • Pesszimista álláspontom szerint ma, Magyarországon max. 1.000 embert érdekelnek ezek a zenei stílusok, így közel 4%-os mintavételnek tekinthető a felmérésben résztvevők száma. :)
Az eredmény:
  • Apoptygma Berzerk: 6 szavazat
  • In Strict Confidence: 14 szavazat
  • KiEw: 0 szavazat
  • Blutengel: 4 szavazat
  • Mesh: 4 szavazat
  • Agonoize: 9 szavazat
  • Terminal Choice: 0 szavazat

A megjelenés után néhány nappal egyébként hivatalosan is bejelentették, hogy 2011. május 21-én fellép a Mesh, így érthető módon az angol együttesre érkezett szavazatokat ez mindenképpen befolyásolta.
Meglepett, hogy a két "nagyágyúra" - Blutengel, Apoptygma Berzerk - a vártnál kevesebb szavazat érkezett. Azt gondoltam, hogy e két projekt közül kerül majd ki a "nyertes".
Kicsit titkolt célom volt még az, hogy az egyik kedvencem - In Strict Confidence - iránti érdeklődést felmérjem, így örömmel nyugtáztam hogy Dennis Ostermann projekjére érkezett a legtöbb szavazat.
Saját szerény eszközeimmel megpróbálom elérni, hogy a 14 szavazó és az én kívánságom is megvalósuljon valamikor a közeljövőben... ;)